Tvorba textů

Lidé na váš nový web příjdou hlavně kvůli informacím. Dobré texty jim je poskytnou bez zdržování a přesto s trochou lákavého podtextu. Díky textům buď uděláte dojem, nebo zákazníka odradíte. Jde o velmi zásadní součást každých stránek.

Brýtro.cz - pozadí hlavičky stránky

Z čeho při tvorbě textů pro váš nový web budeme vycházet?

  • Texty jsou nástrojem prodeje

    Co dělá dobrý obchodník? Vytváří obchody a zisky jen silou svého slova. Co jeden nedokáže nikde udat, druhému přímo rvou z rukou.

    Ve světě online prezentace jsou texty vaším obchodníkem. Jsou to vaše prodejní argumenty a na jejich kvalitě závisí váš úspěch.

  • Texty jsou psychologie

    Co se učí obchodníci? Psychologii prodeje. A vše okolo ní.

    Prodejní texty by proto měly pocházet od člověka, který rozumí psychologii.

    Dokáže se vcítit do cílové skupiny a ví, jak ji oslovit a jak prodávat. Ale nikoliv lacinými triky a obelháváním. Spokojený obchod je založený na upřímnosti.

  • Texty nejsou beletrie

    Online texty nejsou od toho, abychom předvedli skvělý sloh a vznešené obraty. Dnes je potřeba rychle uspokojit zvědavost zákazníka a dát mu jasné odpovědi.

    Určitě to znáte. Přijdete na web, zvažujete koupit službu a hledáte jasné informace. Nacházíte ale jen hromadu manipulativních řečí, odpovědi nikde. A tak bez mrknutí oka odcházíte. Je totiž řada dalších míst, kde dostanete odpověď rychleji.

    Je třeba vždy myslet na to, že zákazník chce své odpovědi a chce je hned.

  • Texty jsou SEO

    Důležité klíčové fráze na stránkách jsou způsobem, jak přivést nové zákazníky, kteří tyto fráze hledají na internetu.

    U nového webu se vždy vyplatí na ně od začátku myslet.

    Dokázat to tak, aby byly stránky zároveň napsané přirozeně a čtivě, to je ta výzva.

Především na těchto pilířích budou vznikat texty pro váš nový web. Na začátku analýza klíčových slov, na konci prodejní, stručné avšak poutavé texty, které promluví přímo k duši vašeho zákazníka

Spolupráce byla korektní a ze strany Brýtro.cz i dost trpělivá. Plánujeme další web naší druhé divize a určitě se na ně rádi opět obrátíme.

Viktor Dyk
Instavby.com

Existují 3 hlavní důvody, proč nás klienti doporučují:

ikona grafika

Pěkné grafické zpracování

Často slýcháme, že se grafika povedla nad míru očekávání.

ikona spolupráce

Osobní přístup

Klienti oceňují, že umíme vyjít vstříc, diskutovat o projektu a jsme ochotní poradit.

ikona komunikace

Aktivní komunikace

Za naši flexibilitu nás klienti chválí. Odpovídáme do 24 h. Požadavky řešíme rychle.